Kundservice    /    FAQ
Följ

Har min order gått igenom?

När din order är genomförd skickas automatiskt en orderbekräftelse till din e-post. Kommer det ingen sådan så kan det vara att man angivit fel e-post adress eller något annat som gått fel. Kontakta oss då och ange dina uppgifter så kollar vi upp det. 

Var denna artikel till hjälp?
0 av 0 tyckte detta var till hjälp
Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

2 Kommentarer

  • 0
    Avatar
    Kannika GB Salangam

    Osäkert på att om jag har trycka klart köpet för det finns ingen orderbekräft skickad till min epost

  • 0
    Avatar
    Jonas

    Hej, tack för ditt meddelande. Kontakta vår kundservice på 0158 800 803 eller maila till support@unisportstore.se alternativt livechat via hemsidan så ska vi hjälpa dig. Ha en fortsatt bra dag!

Artikeln är stängd för kommentarer.
Powered by Zendesk